Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

דברים שחשוב לבדוק לפני שקונים נעל ספורט נשים

אם בעבר, רכישת נעל ספורט נשים הייתה עניין פשוט שבעיקר הסתכם ברכישת אדידס או נייק, הרי שכיום, הדבר מאתגר הרבה יותר, בעיקר מכיוון שכמעט לכל ענף ספורט, ניתן למצוא נעליים ייעודיות וייחודיות לענף. יש לכך יתרונות רבים ולא רק מורכבות. נעל לא מתאימה יכולה לגרום לדלקות בגידים, לכאבים גם בברכיים ולשברי מאמץ, ולכן טוב מאוד שיש נעליים ייעודיות לסוגי הספורט השונים, וחשוב לבחור נעל ספורט נשים שמתאימה לך באופן המיטבי ביותר. איך עושים זאת? המדריך המקצועי לפניכם.

נעל ספורט נשים – נעלי כדורסל

רצוי להשתמש בנעליים גבוהות, שמשככות פגיעות באמצעות כריות אוויר, וחומרים נוספים. חשוב שתהיה סוליה אחידה, ללא סיבים, שיכולה להתאים לפרקט. מומלץ להשתמש בנעל עם סוליה איכותית. חשוב לקפוץ עם הנעליים בחנות, ולבדוק היטב את מידת הנוחיות וההתאמה שלהן לכף הרגל.

נעל ספורט נשים – נעלי כדורגל

עבור נעלי כדורגל, מומלץ לנעול "נעלי פקקים", אך באותה מידה, לא מומלץ להשתמש בנעליים אלו מעבר לעיסוק בספורט הכדורגל. אם מדובר במשחק על משטח דשא או משטח בוצי, אפשר להיעזר בסוליות עם פקקים ארוכים יותר, ואם מדובר במשחק על פרקט או משטח קשיח, ההמלצה היא להשתמש בנעליים עם סוליות חלקות.

נעל ספורט נשים – נעלי ספורט לריקוד

חשוב שהנעל תהיה גמישה וקלה, ושתאפשר עמידה על קצות האצבעות, וקימור מקסימאלי של כף הרגל. נעל שלא תהיה לכם נוחה בחנות, לא תשתפר לאחר מכן. אל תתפשרו ותקנו נעליים שנוחות לכן במדידה בחנות.

נעל ספורט נשים – נעלי ריצה

נעלי ריצה בעיקר צריכות להיות בעלות סוליה רכה וגמישה, עם כריות אוויר אם אפשר. חשוב שיהיו בולמי זעזועים מקצועיים, מכיוון שבריצה אנחנו מפעילים משקל כבד על הרגליים. זיכרו למדוד את שתי הנעליים בעת הרכישה.

נעל ספורט נשים – נעל הליכה

חשוב להתאים את הנעל לסוג ההליכה, כגון הליכת כושר, הליכה יומיומית, הליכה בטיול וגם לטיפוס הרים, מסתבר. הסוליה צריכה להיות שטוחה יותר וכמובן בעלת בולמי זעזועים. מוכרי נעליים מנוסים ומקצועיים, יידעו להתאים לכם את הנעליים לצורכיכם, בהתאם לסוג ההליכה שתגדירו.

עצות שימושיות

• הידעתם כי בשעות אחר הצהריים והערב, נפח כף הרגל גדל בכ-5% בממוצע? מומלץ לבצע את הרכישה בשעות אלו, ולא בבוקר, על מנת שלא תגלו הפתעות לא נוחות, מאוחר יותר.

• מידות הנעליים משתנות מחברה לחברה, מומלץ לרכוש נעל ספורט נשים באופן פיזי בחנות, ולא באינטרנט, תוך בדיקה של מספר מידות, להתאמה מיטבית. במיוחד כאשר מדובר4 בנעליים לצרכי ספורט כלשהו, אל תמהרו, קחו את הזמן, חשוב מאוד שהנעליים האלו תשרתנה אתכן כראוי.

• חשוב להתאים את הנעל לסוג הספורט שאליו היא מיועדת. נעל טניס למשל לא מתאימה להליכה או לריצה.

• יש למדוד את שתי הנעליים, ולעשות זאת עם גרב שמתאימה לפעילות הספורטיבית שבה תעסקו.

>> אולי יעניין אתכם גם מגוון נעלי נוחות באתר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *