Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

מגפיים לנשים בחורף 2020 – הטרנדים החמים לחורף הקר

החורף הישראלי בעיצומו, ואם יש משהו שנשים אוהבות בחורף, חוץ מלהתכרבל, הוא מגפיים לנשים. החורף הזה מציע לנו טרנדים חמים וחדישים, של מגפי נשים. נעלי מורן מציעות לכם מגפיים לנשים בחורף 2020, כשמילת המפתח 'נעלי נוחות' תמיד לנגד עינינו, כאשר אנו מעצבים עבורכן מגפי נשים חדישות ויפהפיות. בואו נסקור את הטרנדים החמים של חורף 2020 עבור מגפיים לנשים.

מגפיים בסגנון צבאי עם שרוכים

מדובר במגפיים שעשויים עור מובחר ורך במיוחד. הן בעלות רוכסן פנימי לנעילה נוחה, ויש להן ריפוד פנימי שמחמם את כף הרגל עם רפידת ספוג איכותית שכמובן שמה דגש על הנוחות. המגפיים האלו מתאימים לנעילה בעצם עם כל פריט לבוש: ג'ינס, שמלה, חצאית, וכל מה שגורם לכן להרגיש יפות, מבלי להתפשר על הנוחיות שלכן.

מגפי עקב – תמיד באופנה

מגפי עקב היו מאז ומעולם חביבים על נשים ובין הטרנדים המובילים של מגפיים לנשים. בחורף 2020, נעלי מורן מציעות לכן מגפי עקב נוחות ומעוצבות, לשימושים מגוונים: ליום יום ועבודה, לערב אלגנטי, לבילוי, ועוד. מגפי העקב שלנו מאפשרות לכן גם להרגיש על הגובה, וגם להתהלך בנוחות מירבית, מבלי להתפשר על כך.ֿ

מגפונים – תמיד מתאימים

המגפונים החדשים לחורף 2020 בהחלט עושים לנו חשק לנעול אותם. החל מדגמי עור, זמש, עם עקב, ללא עקב, בשלל צבעים וסגנונות, בהחלט יכולים להתאים לכל לבוש ולכל אירוע. המגפונים בעלי ריפוד פנימי מפנק לימי החורף הקרים, בטנת עור משובחת בהחלט מוסיפה תחושה אוורירית ונעימה לכף הרגל. הרפידות מעוצבות באופן יסודי, קפדני, ובעיצוב אלגנטי, שמתאים במיוחד לנשים שלא מתפשרות על מראה ועל נוחות. בחלק מהדגמים ישנו גם רוכסן צדדי, שמותאם לנעילת הנעל באופן קל יותר.

מגף קלאסי גבוה

אחד הטרנדים הבולטים עבור מגפיים לנשים בחורף 2020, הוא המגף הקלאסי הגבוה, אשר אהוב ופופולארי על נשים רבות. נעלי מורן מציעים לכם דגמים אלגנטיים, נוחים במיוחד, מתאימים לכל רגל. הם עשויים מעור באיכות גבוהה, עם בטנת עור משובחת, שמגדילה את תחושת הנינוחות של הרגל. המגפיים הלו בעלי תפרים פנימיים רכים, שמונעים גירויים בעור. הרפידה עשויה מלטקס, תומכת בכף הרגל ומעניקה תחושת נוחות מירבית. מגף קלאסי גבוה מתאים ליום יום, ובעיקר לאירועי ערב, ואירועים אלגנטיים. ניתן לנעול אותם עם ג'ינס למראה סקסי, ועם שמלה או חצאית, למראה אלגנטי קלאסי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *