Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

מדריך נעלי נוחות – מה לנעול ומה לא

הנעליים שלנו מספקות תמיכה לשרירי הגב התחתון, שרירי כף הרגל ובעצם מאזנות את היציבה של הגוף בכללותו במהלך היום. הגיוני שנרצה לשמור את הרגל בריאה ומוגנת אבל איך אפשר לדעת אלו נעליים באמת מיטיבות עם כף הרגל ואלו נעליים מציעות נוחות מזויפת שתוביל לכאבי גב ושרירים תפוסים? מה אסור לנעול ולמה? כל זאת ועוד, להלן.

נעל איכותית היא קודם כל סוליה איכותית

תגידו מה שתגידו על דגמים בעלי עיצובים טרנדיים, אופנתיים, נעליים נוחות זה קודם כל סוליה נוחה – כיום, אין שום סיבה להתפשר על סוליה איכותית מכיוון שכל חברות הנעליים משקיעות בפיתוח סוליה מתוחכמת שמיטיבה עם שרירי הרגליים ומציעה תמיכה לגב התחתון. סוליה בולמת זעזועים מקלה על הגב התחתון והופכת את ההליכה לעניין פשוט, קליל, נטול מאמץ. אתם לא אמורים להתאמץ ולהרגיש נקודות תורפה בכף הרגל בשעת הליכה וחבל שאי אלו גזרות אופנתיות ייצרו הרגלים מזיקים, בזמן ההליכה הרגל אמורה לעבוד בתיאום עם הגב התחתון והסוליה מייצרת תנופה.

Don’t Judge a Shoe By Its Cover

חשוב לא להיכנע למראית עין ולבדוק את איכות החומרים מהם עשויה הנעל, כאמור, לא כל הנוצץ זהב. לפעמים נעל יכולה להיראות מיליון דולר על המדף ומבט זריז בקופסת הנעליים ילמד אתכם שהחומרים מהם עשויה הנעל מתכלים בקלות (ראיתם פעם שכבה מתחילה להתקלף מנעל? זה בדיוק השנייה בה היא הופכת להיות יד שניה ומועברת הלאה). או שמא, נעל נראית רחבה דיה ונוחה אך הליכה קצרה בחנות חושפת פינות לא נעימות בתוך הנעל המשתכשכות ברגל וברוב המקרים מייצרות פצעים ואדמומיות – חשוב לבדוק כמה פעמים, ללכת, לשבת, ולקפוץ בחנות כדי לוודא שהנעל אכן נוחה ואיכותית כפי שהיא מתיימרת להיות – להסתפק במראה עיניים לא יוביל אתכם לתוצאות אפקטיביות.

עם מותג מנצח – הולכים הכי רחוק

אין דבר יותר כייפי מקנייה בטוחה. כבר מראש מובטחת איכות מוצר מושלמת, נוחות אופטימלית ושירות ללא דופי בעמדות המכירה- הרי בגלל זה נהנית כל כך בפעם שעברה שחזרת שוב לא? מוצר שילווה אותך לאורך זמן הוא מוצר ששווה את ההשקעה הכספית ועדיף פי כמה וכמה ממוצר שעולה חצי- אבל אין הבטחה לאיכות מושלמת, הרי שמוצר כזה יצריך כמה קניות חוזרות ונשנות עד שימצא פתרון הולם ולכן ההמלצה הגורפת היא למצוא מותג נעליים מנצח שמשמר תו איכות בלתי מתפשר ולחזור לחדש את המלאי שם עם כל עונה, כך אפשר להסתכל בנוחות על שלל הדגמים בידיעה שכולם נוצרו עם אותם סטנדרטים.

נוחות ואיכות – שני פרמטרים, עקרון זהה

נעל איכותית היא נעל נוחה, הרשו לי לסייג ולומר שלא כל נעלי העקב האיטלקיות עשויות עור הן נעליים נוחות וכמובן שמדובר בנעליים איכותיות! האיכות האמתית שצריך למדוד כאשר קונים נעליים לשימוש תדיר היא איכות הצעדים. ברגע שהרגל לא יושבת בצורה נינוחה ושלמה בנעל, ברגע שהסוליה לא תומכת בכף הרגל, ברגל שהחומרים מהם עשויה בטנת הנעל אינם מטיבים עם עור כף הרגל- קורה דבר מדהים (שימו לב בבית) והגוף באופן אוטומטי מתחיל 'לזייף' צעדים ולדלג על אזורים כואבים, נהיינו כל כך טובים בזיוף צעדים שלפעמים אנחנו אפילו לא שמים לב לעיוות הקטן שנוצר בהליכה בגלל נעליים לא איכותיות. הבעיה בזיוף צעדים היא בעיה בריאותית הפוגמת בשריר ויוצרת מעמסה על הגב התחתון – לכן מומלץ לדרוך כמה פעמים יחפים ולשים לב להבדלים- אותם האזורים בכף הרגל עליהם אנחנו מנסים 'לחפות' הם האזורים שזועקים ומתחננים לנעל איכותית, נוחה ובריאה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *