Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

נעלי הליכה בנוחות מירבית – מידע שימושי

כשמדובר בנעלי הליכה, אין דבר חשוב יותר מנעליים שמותאמות באופן מושלם לכף הרגל שלכם. אם אתם לפני טיול נהדר, או פשוט מעונייני להתחדש עם נעלי הליכה, אנו ממליצים לכם לקבל את כל המידע הדרוש לכם בעמוד הבא. הדגמים פה מותאמים עבור נעלי הליכה לנשים, כמו גם נעלי הליכה לגברים, תוכלו לבחור מבין האפשרויות המגוונות:
• נעלי טיולים מקצועיות -חצאיות: מתאימות לאיזורים הרריים, להליכה ארוכה ורציפה.
• נעלי ספורט חצאיות: חלקנו מעדיפים נעלי הליכה בדמות נעלי ספורט, ואם המשקל אותו אתם נושאים אינו כבד, אפשר בהחלט לצאת איתן לדרך. אם המשקל על הגב אינו רב, נעליים אלו מתאימות, אם המשקל רב, אנו בהחלט ממליצים למצוא נעל נעל מתאימה יותר.
• מגף קל: מתאימה להליכות ארוכות ולנשיאת משקל כבד. הנעל הזו מחזיקה את הרגל ואת הקרסול באופן מקצועי ביותר, ויש לה יכולת בלימה בעקב שמסייעת.

כיצד בוחרים ומודדים נעלי הליכה? טיפים והמלצות

• אם מדובר בהליכה רצינית שאתם מתכוננים אליה, טרק או טיול ארוך, אנו ממליצים לכם לרכוש מידה אחת גדולה יותר מהמידה שלכם. הרגל מתרחבת במסע רגלי ארוך.
• מומלץ לרכוש את הנעליים כחודש חודשיים לפני היציאה לדרך, על מנת לרכך אותן באמצעות הליכה. כשמדובר בנעלי הליכה להליכה יומיומית ולא לטיולים או מסעות, אין צורך להתאמן איתן לפני, אלא פשוט לצאת לדרך.
• אנו ממליצים לרכוש נעלי הליכה לאחר שבדקתם את 2 הפרמטרים הבאים:
סוליה בולמת זעזועים – כאשר אנו באים לבחור נעליים חשוב לבדוק את רמת הבלימה למדרך אופטימלי.
סוג הגפה (אזור הרגל) – חשוב לבחור בנעליים שמחזיקות את הרגל הייטב הן מבחינת חומר הנעל והן מבחינת סוג סגירת הנעל לשם התאמה נכונה לרוחב כף הרגל.

נעלי מורן פזורים בכל רחבי הארץ במגוון חנויות פרטיות, אנשי הצוות שלנו ישמחו לסייע לכן לבחור נעלי הליכה לנשים, נעלי הליכה לגברים, המותאמות לכם במידה מדויקת ובנוחות מירבית.

כמה מילים חשובות על הליכה ועל נעלי הליכה

לא כולנו יודעים, כף הרגל שלנו מורכבת מ-28 עצמות, המחוברות זו לזו ב-35 מפרקים. המבנה של עצמות כף הרגל, נוצר משלוש קשתות, וחשוב מאוד שנעלי ההליכה תהיינה מותאמות לשלוש הקשתות, כיוון שבהליכה עצמה, הקשתות "קורסות", ומסייעות לספיגת ובלימת זעזועים.
זה מתחיל בהנחת כף רגל אחת על הקרקע, על חלקה החיצוני של כף הרגל, ולאחר שסיימנו להניח את כף הרגל על הקרקע, היא "תתגלגל" מחלקה החיצוני אל הפנימי, על מנת לאפשר גמישות ובלימת זעזועים. כאשר אנו בוחרים נעלי הליכה לגברים, כמו גם נעלי הליכה לנשים, חשוב שניקח בחשבון אם כף הרגל "מתגלגלת" יתר על המידה, או במידה מועטת מהממוצע, על מנת לשמור על כף הרגל כראוי.

>> הכנסו למגוון נעליים נוחות באתר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *