Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

כאבי רגליים – כיצד נעלי נוחות עוזרים?

עומסים ולחצים המופעלים על כפות הרגליים באופן עקבי גורמים לנזק מצטבר ברקמות השונות, נזק זה גורם בסופו של דבר לכאבי רגליים. לעיתים מדובר על נעליים שאינם נוחות ושלוחצות על כף הרגליים מה שגורם להתנפחות ולכאבים, לעיתים מדובר על פעילות מאומצת, חבלה, מבנה לא תקין או אפילו שחיקה כל אחת מהסיבות הללו בסופו של דבר גורמת לכאבי רגליים שאם לא מטפלים בה הופכת להיות חריפה והכאבים הולכים ומתגברים.

ממה נגרמים כאבי רגליים?

ישנן לא מעט סיבות לכאבי רגליים כאשר השכיחה ביותר היא נעילת נעליים לא מתאימות במיוחד שמדובר על יום עבודה ארוך בו נאלצים לעמוד או ללכת שעות רבות. העומס והלחץ על כפות הרגליים מראה את אותותיו באמצעות כאבי רגליים שהולכים ומתגברים עם הזמן. הדרך היעילה לפתרון כאבי הרגליים בין אם זה כתוצאה מעמידה ממושכת, פעילות מאומצת, חבלה, טראומה או מבנה לא תקין היא באמצעות נעלי נוחות. על מנת לאבחן את הבעיה ממנה אתם סובלים יש צורך באבחון קצר ע"י רופא אורטופד.

כיצד עוזרות נעלי נוחות לבעיות כאבי הרגליים?

מאחר שרוב כאבי הרגליים נגמרים מנעליים לוחצות ואשר לא מתאימות למבנה הרגל. נעלי נוחות יכולות לפתור את הבעיה בקלי קלות. באמצעות נעלי נוחות אשר מקנות תמיכה נוחה ובריאה לכף הרגל, הרגל לא מתאמצת וכך למעשה אותה תמיכה ואחיזה בכפות הרגליים מונעת כאבי רגליים. נעלי נוחות עוזרות להפחית את העומס והלחץ אשר מופעל על כפות הרגליים במשך כל היום. עובדים אשר עומדים כל שעות היום על הרגליים עקב עבודתם סובלים רבות מכאבי רגליים ולכן נעילת נעלי נוחות פותרות להם את הבעיה במקום לחזור הביתה עם כאבי רגליים חזקים.

האם נעלי נוחות מתאימות לכל אחד שסובל מכאבי רגליים?

נעלי נוחות מתאימות לכל מי שסובל מכאבי רגליים כתוצאה מעמידה ממושכת או כל סיבה אחרת. נעלי נוחות נותנות את כל התמיכה שכפות הרגליים צריכות על מנת להוריד מהם את העומס והלחץ במהלך כל שעות היום. לכן אם אתם סובלים מכאבי רגליים כתוצאה ממבנה רגל, פעילות מאומצת, שחיקה או חבלה נעלי נוחות יקלו עליכם מאוד וכאבי הרגליים שסבלתם מהם ייעלמו.

התאמת נעלי נוחות לכפות הרגליים

התאמת נעלי נוחות  למבנה כף הרגל עוזרת למנוע כאבי רגליים עתידיים עקב אי תמיכה לכפות הרגליים. בנעליים אנטומיות המגיעות במגוון דגמים, סגנונות וצבעים תמצאו תמיכה לכפות הרגליים שתוריד מהעומס שעל כפות הרגליים ביום יום. העומס הנוצר על כפות הרגליים מחולק לאזורים אחרים כך, שלא כולו מופעל על כפות הרגליים מה שגורם אח"כ לכאבים בכפות הרגליים. כתוצאה מנעילת נעלי נוחות השלד יציב יותר והעומסים והלחצים שהלכו לכפות הרגליים מתפזרים שווה בשווה בין איברים שונים בגוף. כך שניתן ללכת יום שלם נעלי נוחות ולמנוע נזקים לעמוד השדרה וכפות הרגליים.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *