Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

אחסון נעליים בחכמה

נעליים איכותיות ילוו אותו במשך שנים רבות, אבל חשוב כמובן להשקיע בבחירת הנעל האולטימטיבית שתעמוד בציפיות ולשמור עליה היטב. נעל שנזרקת על הרצפה כל עת שמגיעים הביתה או מופקרת לקרני השמש ותנאי מזג האוויר המשתנים, האבק והלכלוך, עשויה להראות פחות מרשימה עם הזמן וכמובן להיפגע

כל נעל זקוקה לבית

אז מה עושים? יש לשמור על הנעליים יפות ונקיות ולבחור להן בית. אחסון נעליים בסטנדרט גבוה שישמור על הנעל כמו חדשה.
אחסון נעליים מחולל גם סדר בחלל ותורם לארגון. אין דבר מתסכל יותר מאשר לצאת למרדף בעקבות הנעל האבודה כאשר מאחרים בעבודה וכאשר יש פתרון אחסון אפשר פשוט להחזיר את הנעליים בכל יום ולשלוף אותן במהירות מהמקום הייעודי שלהן בארון הנעליים. כמובן שהארון מגן על הנעל מפני מגע עם לחות ולכלוך וכן מאפשר לה לנשום ולהתאוורר אחרי יום הליכה מאומץ.

יש מספר פתרונות לאחסון נעליים: ניתן לשמור את הנעליים במגירת הנעליים של הארון ולסדר אותן בשורות אלה על גבי אלה, אך חשוב לא למחוץ את הנעליים תחת חברותיהן וכמובן שיתכן שפעולת הכיפוף כל פעם מחדש לתחתית הארון עשויה להקשות עליכם. פתרון אחר הוא לרכוש ארון נעליים ייעודי שמתוכנן ובנוי בצורה שתאפשר להעמיד כל נעל בפני עצמה ותוך פתיחת המגירה לשלוף את הנעליים אחת אחת בקלות ובמהירות.

מומלץ לבחור מעמד לנעליים בגודל שאכן ישרת אתכם לאורך זמן ויתאים לקולקציית הנעליים המתפתחת שלכם, שגדלה מעונה לעונה. החליטו אם יהיה ארון נעליים אחד ייעודי לכל בן משפחה או ארון נעליים גדול משותף ותוכלו לבחור ארון עם מספר קומות ולחלק כל קומה לבן משפחה אחר, כך שכל אחד ידע בדיוק היכן מסתתרות הנעליים שלו. החליטו היכן למקם את הארון – בין אם בכניסה לבית למרגלותיו שטיחון, כך שתוכלו לשמור על הדרך גם על ניקיון הבית או למקמו בחדר השינה סמוך לארון הבגדים. כמובן שאם יש לכם חדר ארונות גדול ומרווח תוכלו להקצות אזור ייעודי לנעליים.

מהבחינה האסתטית, קיימות ווריאציות מסוגננות שונות לתליית או אחסון הנעליים מגלילים דקורטיביים ועד מעמדי עץ בצבעים שונים שיתמזגו עם הקו העיצובי השולט של סביבת המגורים באופן הרמוני. אפשר כמובן לנצל פינות בבית או נישות פתוחות להצבת המתקן כחלק אינטגרלי מהחלל.

סוד הקסם – בד מוסלין

מומלץ לשלב בתוך כל נעל עם נייר נטול חומצות השומר על רמת הלחות הנכונה בתוך הנעל כמו למשל, בד מוסלין שיכול בהחלט לבצע את העבודה כמו שצריך. בכל מקרה, כדאי תמיד לנקות היטב את הנעל לפני שמאחסנים נעלי קיץ בעת החורף ושומרים אותן לעונה הבאה ולעטוף אותן בנייר נטול חומצות או בבד מוסלין לפני שמניחים אותן למנוחה עונתית. בכל מקרה, אפשר גם לשמור את הנעליים בקופסה המקורית עמה הגיעו כדי לשמור היטב על הנעל.

>> הכנסו למגוון נעליים נוחות באתר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *