Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

נעל פלטפורמה בפורמט של נעל נוחות – הייתכן?

מי אמר שללכת על עקבים זה לא בריא ולא נוח? הכל תלוי בתכנון ובחומרי הגלם. נעלי פלטפורמה החביבות על נשים רבות המעוניינות לתפוס גובה ובשיא סטיל יכולות בהחלט ללוות אתכן בנאמנות אם תבחרו נעל פלטפורמה אמינה וטובה

האיזון קובע

היתרון הבולט של נעל פלטפורמה הוא בחלוקה המאוזנת של משקל וההתאמה המיטבית של הפלטפורמה לגודל כף הרגל. הסוליה עצמה עבה ולכן היא מעניקה לעיתים יותר יציבות מנעל עקב דקה זוויתית בה קדמת הרגל מתקרבת לקרקע בעוד שהעקב מגביה וכך נוצר חוסר איזון בעת ההליכה ועשויים להתעורר כאבי גב. פלטפורמה מציעה חלוקת גבוה מאוזנת שווה ואחידה שאינה מפעילה לחץ מיוחד על חלק ספציפי ברגל.

נעלי פלטפורמה יכולות להגיע במגוון רחב של עיצובים הן כסנדלים הן כנעליים סגורות או מגפיים, כאשר גובה הסוליה נע בין 2-10 ס"מ בממוצע אך יכול להיות גם גבוה יותר וניתן למצוא פלטפורמות בעובי אחיד ומתמשך אך גם פלטפורמות בעלו גובה משתנה לאורך הפלטפורמה. נעליים לה הן לא דבר חדש ומלוות אותנו משחר ההיסטוריה עם עדויות לכך שבוונציה נהגו לנעול פלטפורמות כדי להימנע מרגליים רטובות כאשר המדרכות הוצפו וגם ביוון העתיקה נעלו אותן בהצגות למיניהן, הן גברים והן נשים. כיום נעליים אלה פופולאריות יותר בקרב נשים ומה שהחל כסוליות עץ עבות מעוטרות כסף או פנינה הפך לזירה שוקקת דגמים ועיצובים מסוגננים המתכתבים עם הטרנדים העונתיים.

לטפס על הרוקי

נעלי פלטפורמה המכונות גם נעלי רוקי יכולות להיות סופר נוחות ואופנתיות כאשר מייצרים אותן מהחומר האיכותי ביותר בתכנון חכם. למשל, סוליה בעלת פלטפורמה קדמית המקטינה את השיפוע התלול בדריכה מאפשר ליהנות מגובה הפלטפורמה אבל להרגיש שעומדים על חצי מהגובה הנתון. מה שנקרא: להיות עם ולהרגיש בלי…לרוב נעלי נוחות אלה יהיו מצוידות גם בסוליה בולמת זעזועים למדרך אופטימלי ולמניעת החלקה עם שיפוע מינורי בעקב הנעל המכונה "עקב נהגים" לנהיגה נוחה ולנחיתה רכה לרגל בזמן הליכה ממושכת. כדאי גם לבחור פלטפורמות עם תפרים פנימיים רכים למניעת גירוי בעור ובנעליים סגורות רפידה נשלפת העשויה מלטקס עבה. במידה ומדובר בכפכף כדאי לבדוק אם הוא מגיע עם רצועות בעלות סגירת סקוטצ'.
מוזמנות לבחור פלטפורמות שילוו אתכם בנאמנות לאורך זמן בסגנון המועדף בין אם מדובר בעור, בדים מסוימים, צבעוניות מגוונת בגוונים כהים עזים או בצבעוניות בהירה ומעודנת בטקסטורה מעניינת. שימו לב האם הפלטפורמה בגוון זהה לנעל עצמה או בגוון מנוגד ליצירת עניין ומאיזה חומר עשויה הפלטפורמה וכמובן מה גובהה – יש מי מאיתנו שילכו על פלטפורמה גבוהה במיוחד בעוד אחרות יסתפקו בפחות, לפי המראה המבוקש, הביגוד וסוג האירוע.
בכל מקרה, אל תתפשרי על איכות ורכשי לעצמך זוג נוח ואופנתי ברשת נוחות מובילה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *