Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

מדרסים אורטופדיים זה לא מספיק: צריך גם נעלי נוחות

יותר ויותר אנשים ברחבי הארץ והעולם, מתחילים לשים דגש על איכות הנעליים שהם נועלים, במיוחד אנשים אשר נדרשים לעבודה או עיסוק שכוללים הליכה ממושכת ו/או עמידה ממושכת. על חשיבות נעלי הנוחות לצד המדרסים האורטופדיים, וכיצד בוחרים נעליים אלו, בעמוד שלפניכם.

מדוע חשוב לבחור בנעלי איכות ונוחות?

נעלי מורן שמה לה למטרה בתחילת דרכה, לייצר נעלי נוחות ברמה גבוהה, שמאפשרות את השילוב החשוב בין איכות ונוחות, לבין רמה גבוהה של ניראות הנעל. או במילים אחרות: נעליים נוחות ואיכותיות יכולות בהחלט גם להיות נעליים יפות ואטרקטיביות.

מדוע חשוב לבחור נעלי נוחות? מכיוון שמדובר בגוף שלנו בכלל וברגליים שלנו בפרט, אלו הנושאות אותנו כל היום. המשמעות של בחירת נעלי נוחות איכותיות או נעליים "רגילות" ללא תשומת לב לאיכות, נוחות והקלה על כף הרגל, היא עצומה.

מהם מדרסים אורטופדיים ומדוע הם חשובים?

המדרסים האורטופדיים מונחים על כף הרגל על מנת לשפר את התמיכה של כף הרגל בגוף, ולסייע למנוע בעיות ברכיים, בעיות יציבה לא טובה, פריצות דיסק ועוד.

מדרסים אורטופדיים מאפשרים לקחת את חשיבות הנוחות והשמירה על כף הרגל צעד אחד קדימה. המדרסים מאפשרים התאמה אישית לכף הרגל של כל אחד ואחת, תוך תשומת לב למה שחשוב לשמור עליו, ואצל כל אחד זה יכול להיות משהו אחר: מדרסים לריצה, מדרסים לספורט, מדרסי שינוי גובה, מדרסים לשיפור הזרימה בכף הרגל ועוד

על החשיבות של נעלי נוחות גם כאשר יש מדרסים אורטופדיים

אנשים רבים טועים לחשוב כי ברגע שיש מדרסים אורטופדיים, הם "עושים את כל העבודה" ואפשר להתפשר על נעליים פחות איכותיות כי יש מדרסים שעוזרים למה שצריך. זו הנחה מוטעית והיא בהחלט עשויה להוביל לתוצאות שליליות מבחינה בריאותית ופיזית.

עצם העובדה שיש מדרסים, אין זה אומר שכל תשומת הלב שהרגל וכף הרגל צריכות לקבל מבחינה בריאותית ופיזיולוגית, נעשית באמצעות המדרסים. החשיבות של נעלי נוחות בכלל, ונעלי הנוחות של נעלי מורן בפרט, חשובה לאין שיעור.

נעלי נוחות של נעלי מורן – הטובות ביותר!

נעלי הנוחות של נעלי מורן מיוצרות מתוך תכנון מקדים ומקצועי אשר לוקח בחשבון את כל מה שצריך כדי לשמור על כף הרגל, על הברכיים, על הגב, ועל הגוף. במידה ובחרתם מדרסים אורטופדיים ללא נעלי נוחות, אפשר לומר ש"עשיתם חצי עבודה". נעלי הנוחות שלנו שומרות על יציבות כף הרגל והרגל, הן עשויות מחומרי גלם איכותיים אשר שומרים על כף הרגל, מאפשרים לה "לנשום" ולהיות מאווררת.

בנוסף על אלו, אנו שמים דגש רב בתכנון וייצור נעליים אשר יכולות לשמש אותנו למשך כל היום, בריאות, חזקות, יציבות, מאווררות, יפהפיות ואסתטיות, כך שעם מדרסים וללא מדרסים, אתם יכולים להיות בטוחים שכף הרגל שלכם מוגנת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *