Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

נעלי יציאה לגברים – משלים את הלוק ביציאה

אחרי ששלפתם את החליפה המסוגננת מהארון, מכנסיים מחויטים מגוהצים למשעי וכמובן תפרתם לעצמם ז'קט מנצח ותסרוקת כובשת, הגיע תורן של הנעליים. נעלי עור הן ללא ספק הכוכבות הבלתי מעורערות של זירת ההנעלה עם מגוון דגמים מיוחדים לגברים, שיגרמו לך לפסוע בהנאה ולקצור מחמאות. החלק החסר בהשלמת ההופעה.

מה יש בנעלי עור שהופכות אותן לפריט כה נחשק? נתחיל מהנוחות המופלאה, מדרך רך ונעים, כזה שעוטף את כף הרגל, חומר מאוורר ומלטף לאורך זמן. נמשיך בתכונות הנפלאות של העור כמו מראה מבריק, מתוחכם ויוקרתי ובעמידות הגבוהה של הנעל בתנאי מזג האוויר השונים ובניחוח הנעים לאורך זמן. הנעל היא להיט מכל הבחינות והעור הוא חבר נאמן! קל לתחזוקה ושווה בהחלט את ההשקעה.

קולקציית נעלי יציאה לגברים כוללת דגמים בעיצוב עכשווי שיודעים לפנק כל רגל והסב הנאה תוך כדי תנועה. ניתן למצוא דגמים בגוונים כהים דרמטיים, שמשתלבים עם כל בגד ורלבנטיים לכל תקופה.

איך תבחרו את נעלי היציאה הטובות עבורכם?

להרגיש על הגובה

ההחלטה הראשונה היא מה גובה הסוליה שתרצו, לפי כמות הסנטימטרים המועדפת. אין מה להתבייש – גם גברים רוצים להרגיש לפעמים על עקבים כמו נשים, אבל עם סוליה מעט מוגבהת תהנו מהאפקט המבוקש והכל בנוחות מקסימלית. בדקו באיזה גובה סוליה מדובר וחשוב לא פחות – האם זו סוליה בולמת זעזועים למדרך אופטימאלי ומניעת כאבים.

זוכרים אותך

אחד היתרונות הנעליים מהסוג המתקדם קשור לזיכרון של הרפידות הלטקס שנשלפות שהינן בעלות זיכרון 100%. הכוונה היא שהרפידה חוזרת למקומה בדיוק בגודל של הרגל למניעת כאבים ולהעצמת תחושת הנוחות. כדאי לוודא שיש לנעל גם תפרים פנימיים רכים לנוחות מרבית. הטכנולוגיות העדכניות בשוק הופכות את הנעליים למתקדמות במיוחד המספקות חוויית נעילה ייחודית: למשל, בהתאמת הגובה שבין העקב לנקודה הטבעית בה האצבעות דורכות על המדרך.

בסטייל שלכם

בבחירת נעל היציאה האולטימטיבית מעור, שאלו את עצמכם איזה סגנון אתם מעדיפים. האם סגנון רטרו או סגנון עדכני, עם שרוכים או בלעדיהם. האם תרצו נעל בגזרה גבוהה וסגורה שחובקת יותר את הרגל או נעל בגזרה פתוחה, סגנון של מגף או של נעל אלגנטית. יש נעליים שחורות מבריקות ויש בגימור מאט ואחרות חומות, לפי הצבע והגימור המועדף עליכם. אין ספק שהדגמים הבולטים בסצנת האופנה העכשווית הם נעלי אוקספורד על זמניות במראה מלוטש ואופנתי יותר מתמיד, נעליים סגורות במראה אחיד וכן סנדלי עור עם אבזמים מאסיביים ודומיננטיים. החליטו איזו סגירה מתאימה לכם יותר – קדמית או אחורית או צדדית וכן סגירה עם סקוטש או עם שרוכים, כשלאופן הסגירה השפעה על המראה המתקבל.

אל תשכחו להתאים את הנעליים לסוג המכנסיים והעיקר לבחור נעלי עור איכותיות, שישרתו אתכם בנאמנות לאורך זמן ושתיהנו מהם. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *