Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

נעלי בריאות לנשים וגברים – חובה לכולם!

מכירים את ההנחה השגויה שנעליים יפות לא תמיד נוחות ונעליים נוחות לא תמיד יפות? כמו שאמרנו, הנחה שגויה בהחלט. אנו בנעלי מורן, מקפידים כבר למעלה מ-30 שנה, לייצר נעלי בריאות ונוחות, שאינן מתפשרות על המראה, להיפך. השילוב בין יופי, חן ואסתטיקה, לבין בריאות ונוחות, הוא משמעותי, הכרחי ואפילו קריטי לדעתנו, כדי לייצר את התחושה האופטימאלית עבור הרגליים שלנו – ועבורנו.

מהן נעלי בריאות?

נעלי בריאות הן נעליים אשר בתהליך התכנון והייצור שלהן, ניתן דגש מקצועי ואיכותי, לשאלה: עד כמה הנעל הזו מיטיבה עם בריאות כף הרגל, ועם כל הגוף כולו? נעלי בריאות הן נעליים אשר מותאמות לרגליים שלנו ברמה גבוהה, מותאמות לצורה הטבעית של כף הרגל, מאפשרות לרגל "לנשום", שומרות על היציבה שלנו ועל עמידה נכונה, מאפשרות לנו לעמוד או ללכת במשך זמן רב, ולא לסיים את היום כשאין לנו אפשרות לעמוד יותר

נעלי בריאות נותנות דגש על התחומים הבאים, בין היתר:

  • גפה רכה, עשויה מאיכות גבוהה
  • תפרים פנימיים עדינים אשר לא מייצרים גירויים בעור
  • סוליה בולמת זעזועים
  • בטנת עור שמשפרת את תחושת האווריריות ברגל
  • רפידה נשלפת ומתאימה


מה ההבדל בין נעלי בריאות לנעליים רגילות?

נעלי בריאות, בשונה מנעליים רגילות, שמות דגש על בריאות ואיכות כף הרגל והגוף, שומרות על כף הרגל, והרגל כולה, ומתייחסות לחיבור בין כף הרגל לשאר הרגל, הגב והגוף, כיחידה אחת. נעליים רגילות לעיתים יכולות לשים דגש רק על המראה והאופנה, כאשר נעלי נוחות ובריאות שמות דגש גם על האסתטיקה והמראה, ולא פחות מזה, על החיבור לפן הבריאותי. איך זה נראה בלי נעלי נוחות ובריאות? הנה מספר דוגמאות למה שעשוי להיווצר בכפות הרגליים ובגוף, כאשר נועלים נעליים רגילות:

חוסר אוורור – נעליים איכותיות עוזרות לכף הרגל לנשום ולהתאוורר, אחרת זה גורם לכאבי רגליים ומסכן את כפות הרגליים בפטריות וחיידקים.

הצטמקות הרגל – חלק מסוגי הנעליים, בעיקר נעלי עקב, יכולות לגרום לרגל להצטמק, ולפגוע בכף הרגל. נעלי בריאות מסייעות לרגליים לא להצטמק ולא גורמות לנפחיות בכפות הרגליים.

עומס מצטבר – פעמים רבות מצטבר עומס על כף הרגל בשל עמידה ממושכת או הליכה ממושכת, מה שגורם לכאבים. העומס מוטל על חלק מהשרירים זמן רב יותר מהרגיל, ומשפיע על יכולתנו לעמוד או ללכת. נעלי בריאות ונוחות מתוכננות ומיוצרות כך שניתן לעמוד זמן רב יותר וללכת זמן רב יותר מבלי להכאיב לכף הרגל.

מה היתרונות של נעלי בריאות?

נעלי בריאות מסייעות למנוע כאבים והחלקה, הן עשויות באיכות וברמה גבוהה ולא מציקות בכף הרגל בשום חלק, לא מייצרות גירויים בעור. נעלי נוחות ובריאות מאפשרות לנו לעמוד זמן רב, לנוע בהליכה זמן רב, ללא מאמץ וכאב, שומרות על כף הרגל ועל בריאות גופינו, ומאפשרות לנו תפוקה אופטימאלית במינימום כאבים וחוסר נוחות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *