Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

5 טיפים להארכת חיי הנעל

כולנו מכירים את הצורך שלנו לשמור על הנעליים שאנחנו אוהבים לאורך זמן, ובמצב טוב ואיכותי. איך עושים את זה? מסתבר שיש כמה טיפים לשימושכם, שתוכלו לבצע בעצמכם, בלי הוצאות מיותרות וכאבי ראש על מנת לשמור על הנעליים שאתם אוהבים

ניקוי באמצעות מגבונים לחים

אחד הטיפים החשובים והקלים ביותר ליישום הוא ניקיון של הנעליים בעזרת מגבונים לחים ללא חומר פעיל כלשהו. כיצד תדעו שאין חומר פעיל? כל המגבונים לתינוקות אינם מכילים חומרים פעילים ומושלמים לניקיון הנעליים. על מנת לשמור על מראה נעל, בין אם מדובר בנעל מבד, נעל ספורט או גם נעל מעור, תוכלו אחת לשבוע לעשות לכם הרגל ולנקות את הנעליים באמצעות מגבונים לחים. הניקוי באמצעות המגבון הלח נעשה בחלק החיצוני של הנעל בלבד, לכל אורכה ורוחבה.

ניקוי סוליית הנעל

כאשר אתם מבצעים ניקיון של הנעל, יש להקפיד לנקות גם את הסוליה. הניקוי מתבצע באמצעות מטלית לחה. לאחר שהסרתם מסולית הנעל שאריות של בוץ או לכלוכים אחרים, יש לנקות את הסוליה עם מטלית לחה (לא רטובה).

איחסון במקום שמור

מרבית הנעליים שלנו תופסות מראה קצת ישן ודהוי עם הזמן, בשל היותן "עומדות" בחדר או בכניסה לבית, תופסות אבק ולכלוך, ודבר זה בהחלט משפיע על המראה שלהן. מומלץ מאוד לשמור את הנעליים במקום סגור, כגון ארון או מתקן סגור לנעליים. יש כאלו שגם ממליצים על שמירת הנעליים בקופסה המקורית שלהן, אבל אנחנו לא בטוחים כמה זה מעשי. גם תופס יותר מקום, וגם הנגישות של הנעליים פוחתת, וזה פשוט פחות נוח. הכי טוב לשמור על הנעליים במקום סגור, ובכל מקרה להמשיך אחת לשבוע לנקות אותן עם מגבונים לחים. בכל מקרה ביחרו במקום שאינו חשוף לשמש, כך שזה לא יפגע בנעליים ובצבען, ובמקום יבש ולא לח, זה בהחלט יאריך את חיי הנעליים.

חידוש הצבע

חידוש הצבע לנעליים בהחלט מאריך את חייהן. זה אומנם דורש קצת יותר תשומת לב ממגבונים לחים, אבל מי שרוצה לשמור על הנעליים האהובות עליו לאורך זמן, יודע שזו אחת הדרכים המקצועיות לעשות זאת. באמצעות מברשת צבע לנעליים ומשחה לצבעי נעליים, תוכלו לצבוע את הנעליים ולשמור על אריכות חייהן. יש לרכוש משחה המתאימה לסוג הנעל (ספורט, בד, עור וכו'), את הצבע המתאים, ולבצע את מריחת המשחה כמו שצובעים קיר – לכיוון אחד בלבד ולחזור על הפעולה לפחות פעמיים. המשחה מגנה על הנעל, שומרת עליה נקייה וזוהרת, ומגינה עליה מפני שריטות.

שמירה באמצעות וזלין

שיטה קלה ונוספת לשמירה על הנעליים היא באמצעות מריחת וזלין. הווזלין מגן על נעליים ובמיוחד על נעליים מעור. יש למרוח את הווזלין באמצעות קיסם אוזניים עטוף בצמר גפן, וכך השכבה העליונה של הנעל מוגנת מפני שריטות.

באמצעות כל הטיפים האלו, אשר קלים ליישום, תוכלו לשמור על הנעליים האהובות שלכם ולהאריך את חייהן!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *