Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

כאבי גב תחתון – כיצד נעלי נוחות עושות את ההבדל

כל מי שסובל מכאבי גב תחתון יודע איך הם עשויים להשבית ולפגוע באיכות החיים. הכאב יכול להתפתח בצורה הדרגתית ואף להתפרץ בצורה פתאומית. על פי נתונים, 8 מבין 10 אנשים יסבול בשלב כזה או אחר מכאבים בגב התחתון.

לא תמיד מי שסובלים מכאב גב תחתון מודעים לקשר ההדוק שקיים בין נעלי נוחות לכאבי גב תחתון. הסיבה לכך פשוטה – כאשר אנחנו צועדים כף הרגל שלנו נושאת את משקל הגוף ואם היא לא עומדת תחת העומס היא עשויה לגרום לבעיות גב. כף הרגל זקוקה לתמיכה מקסימלית כדי שהיא תוכל לשאת אותנו בנוחות לכל מקום. כמובן שלפני הכל, חשוב לברר מאין נובעים כאבי הגב ואם הסיבה בנעל – חשוב לעבור בהקדם לנעלי נוחות.

כאבי גב תחתון? גלו כיצד צועדים בלי הכאבים

במה שונות נעלי נוחות מנעליים רגילות? נעליים אלה תוכננו מראש בצורה הנדסית כך שיוכלו לספק תמיכה מרבית כאשר כף הרגל נוגעת בקרקע בין אם בהליכה או בריצה. ללא תמיכה הלחץ מהרגל עובר לגב התחתון על אף שהם אינם קרובים זה לזו.
מדובר בתופעה המכונה שרשרת קינטית – תזוזה של חלק אחד משפיעה על חלק אחר בגוף. עקבים דקים מייצרים לחץ במיקום אחד של רגל וכך גם כפכפים פתוחים שאינם בעלי סוליה מתאימה. הסיבה לכך שעקב לא תקין או מבנה לא נכון יגרמו לכך שמשקל הגוף יתחלק באופן שעשוי להוביל לפציעות וכאבים הן בברכיים והן בקרסוליים והן בגב. נשיאת עקב גבוה מעבירה את המשקל קדימה, אל כפות הרגליים וכך מתווסף לחץ לעצמות ולמפרקים כמו גם טווח התנועה מוגבל כיוון שהעקב למעשה דוחף את האגן קדימה והתנוחה לא טבעית ועשויה לגרום לכאבים בעמוד השדרה התחתון.
ההתאמה של הנעל לקשת של הרגל בהתאמה אישית היא קריטית כאשר המטרה היא שהנעל תזרום בדרך המיטבית עם הקשת של הרגל כאשר קיימות שלוש צורות של קשתות: נמוכה, ניטרלית וגבוהה.
נעלי נוחות מתאימות לסוג הקשת של הרגל בהתאמה אישית בין אם מדובר בקשת נמוכה או גבוהה ומספקות בקרת תנועה וכן יציבות לקשת ותמיכה באמצעות כריות ריפוד. 

ניתן כמובן לנעול עקבים אבל רצוי עקב נמוך ומלא להפחתת הלחץ אבל יש לקחת בחשבון שנעל שטוחה שאינה נעל נוחות אף היא עשויה לגרום לכאבי גב כי היא נטולת ספיגת זעזועים והרגל צמודה לקרקע אך עשויה לגרום במיוחד למי שהינם בעלי קשתות נפולות לדלקת מפרקים במפרקי הברך. חשוב לוודא שכפות הרגליים יכולות לנשום ושהן בעלות סוליה מרופדת.

נעלי נוחות יכולות למנוע ולהקל על כאבי גב תחתון מבלי להתפשר על אופנתיות. בטנת עור אוורירית, מדרך לטקס נוח למניעת כאבים ולהעצמת תחושת הנוחות, רפידה המותאמת בצורה מושלמת לכף הרגל, נעליים שמסוגלות לספוג ולייצב את מיקום כף הרגל. לכו על זה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *