Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

על הגובה: גלי את הסוגים השונים של נעלי עקב והאם יש דבר כזה עקבים נוחים

נעלי עקב קיימים בשטח כבר כמה מאות שנים. למרבה ההפתעה, נעליים עם עקב עוצבו בתחילת דרכם עבור גברים בני המעמד העליון, והם העידו על יוקרה וממון. כפי שכולנו יודעים, הימים האלה עברו, ונעלי עקב כיום משרתים בעיקר נשים בכל רחבי העולם.

לעקב יש השפעה על האופן שבו אתן עומדות, ויש להן אפקט שמעצב את הרגל וגורם לך להיראות דקיקה יותר. קיימים כיום בשוק מגוון סוגים של נעלי עקב, ואם אתם לא מכירה אותם, הגיע הזמן להתוודע לסוגי נעלי העקב שזמינים לך, ואילו מהסוגים נחשבים לנוחים ביותר.

עקבי רוקי

עקבי רוקי הם עקבים שאינם נפרדים מהסוליה – כלומר עקבים שנמתחים לכל אורך הסוליה. עקבי רוקי מאופיינים בגובה נמוך יחסית בקדמת הנעל, והם גבוהים בחלקה האחורי. נעלי רוקי קיימים בשלל דגמים של נעליים, וגם סנדלים וסנדלי קשירה, מה שמאפשר לשחק עם המראה שלך מתי שאת רוצה.

עקבי פלטפורמה

עקבי פלטפורמה פופולריים במיוחד בקרב נשים שרוצות להוסיף לעצמן גובה וגם להרגיש בנוח. בנעליים עם עקב פלטפורמה יש סוליה עבה ועקב גבוה יחסית, וקיים מגוון גדול של העקבים הלו. ישנן פלטפורמות נמוכות, וישנן פלטפורמות שעוברות גובה של 10 ס"מ.

עקב בינוני

עקב בינוני כשמו כן הוא – עקב שאינו נמוך ואינו גבוה. נעליים עם עקב בינוני מתאימות לנעילה יומית, ונשים רבות בוחרות בהם כנעלי עבודה או נעלי יציאה שיוכלו לעמוד עליהן במשך שעות ארוכות.

עקבי סטילטו

כל אישה שאי פעם הלכה לאירוע וניסתה עקבי סטילטו מכירה אותן מקרוב. העקבים האלו הם דקיקים במיוחד, ומגיעים במגוון גבהים. עקבי סטילטו גורמים להעמסה של מרבית משקל הגוף על אצבעות הרגליים, ולכן הם נחשבים ללא נוחים במיוחד.

עקבים עבים (עקבי בלוק)

העקבים האלו הם עקבים עבים יחסית, שכמו סוגי עקבים אחרים, מגיעים במגוון גבהים. יש גם מספר סוגים של עקבי בלוק, למשל כאלו שחלקם האחורי עבה יותר לעומת חלקם הקדמי. עקבים עבים יחסית מספקים תמיכה בגוף, כך שגם הם פופולריים בקרב נשים רבות.

האם יש דבר כזה עקבים נוחים?

בהחלט. אם את רוצה לנעול נעלי עקב בלי להרגיש את הכאבים שמלווים לנעליים האלו, את פשוט צריכה לעשות בחירות מושכלות. נעלי עקב עם עקבים דקים לא תומכים מספיק במשקל הגוף, מה שגורם לחוסר איזון וכאבים. עקבים עבים יחסית וגם עקבים נמוכים מאפשרים ללכת בנוחות במשך שעות ארוכות, בלי להרגיש כאבי רגליים, גב או צוואר. 

כדי שתמיד תרגישי בנוח, בחרי נעליים במידה הנכונה, עם עקב עבה יחסית וכאלו שתומכים בגופך כמו שצריך. בקטלוג נעלי העקב של "נעלי מורן" זמינים לך מגוון דגמים של נעלי עקב נוחות במיוחד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *