Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

איך לנקות נעליים לבנות

מי לא אוהב נעליים לבנות? אפשר לומר שכמעט בכל עונה מופיע טרנד כלשהו אשר כולל נעליים לבנות. עם הטרנד מגיע גם הצורך בניקוי הנעליים, כי לבן הרי, אינו דומה לשאר הצבעים, ומתבלט הרבה יותר בכל התחומים, גם בצורך בניקיון. ניקוי נעליים לבנות הוא בהחלט משימה אשר דורשת ידע מוקדם, בהתאם לסוג הנעל, על מנת לשמור עליה ועל איכותה. נעלי ספורט לבנות, לדוגמא, אינן עוברות את אותו תהליך ניקוי כנעלי בד לבנות או נעליים לבנות מעור. כיצד נוכל לשמור על הנעליים הלבנות שלנו, ולנקות כל סוג נעליים בדרך הטובה ביותר? לפניכם המדריך השלם, אשר מציע פתרונות קלים וזמינים בכל בית.

נעלי בד לבנות

תתפלאו לשמוע שישנם כמה פתרונות די קלים עבור ניקוי נעליים לבנות מבד, רוב הסיכוי שיש לכם בבית את חומרי הגלם הנדרשים:

  • חומר ניקוי וסודה לשתייה – אם אין לכם בבית סודה לשתייה, זהו מוצר שתוכלו למצוא בכל סופרמרקט באיזור של מוצרים לאפייה ולעוגות. במידה ויש שרוכים בנעליים, יש להסיר קודם כל את השרוכים. לאחר שהסרתם את השרוכים, תוכלו לבחור חומר ניקוי שיש לכם בבית (כל חומר ניקוי ללא אקונומיקה) ובעזרת מברשת קטנה אשר טבלתם בחומר הניקוי, המעורבב עם מים כמובן, יש להבריש את הנעליים וכך לנקות אותן.
  • השלב הבא הוא להוסיף אבקת סודה לשתייה לחומר הניקוי ולמים, ולהבריש שוב את הנעליים בעזרת החומר שנוצר. הוא בהחלט יסייע להלבין את הבד של הנעליים. את השרוכים יש לשים בתוך הכלי עם חומר הניקוי והמים ולוודא שגם הם נקיים, באמצעות הברשה קלה. כדאי להשתמש בכפפות.
  • משחת שיניים – אחד מחומרי הגלם היעילים ביותר לניקוי נעלי בית לבנות הוא לא אחר מאשר משחת שיניים. עליכם לקחת משחת שיניים לבנה, למרוח אותה על מברשת, זה יכול להיות מברשת שיניים או מברשת קטנה לניקוי, ובאמצעות המברשת, לעבור על הנעל, להבריש ולנקות. אפשר להוסיף קצת מים, וכמובן לוודא בסיום התהליך הלבן שהנעליים נקיות ממשחה.
  • סבון כלים – הפיתרון האולטימטיבי למי שמחפש דרך קלה לנקות את הנעליים הוא ניקוי באמצעות סבון כלים. הכינו דלי עם מים חמים וסבון כלים, ערבבו ביניהם, ובאמצעות מברשת קטנה אתם יכולים להבריש ולקרצף את הנעליים. בסיום תהליך הניקוי יש לוודא כמובן שהכל נשטף במים ולא נותרו שאריות סבון.


איך מנקים נעלי ספורט לבנות?

נעלי ספורט אינן נעלי בד ועשויות מחומרי גלם שונים, לפיכך גם הניקוי הוא שונה. ניקוי נעליים לבנות מסוג נעלי ספורט ניתנות לניקוי באמצעות כביסה במכונת כביסה, כמה פשוט וקל!

אם יש לכם אפשרות לראות את הוראות היצרן לנעליים (במידה ונמחקו מהנעל עצמה, נסו לבדוק באינטרנט או אפילו להרים טלפון ליצרן, כדי לשאול אם יש הוראות כביסה מסוימות לנעלי הספורט הללו. יש סיכוי טוב שתמצאו את התשובה לכך ברחבי האינטרנט).  אם אינכם יודעים מה הוראות הכביסה, המומלץ ביותר הוא קודם כל להכניס את הנעליים למכונת הכביסה לבדן, ללא בגדים או תוספות אחרות.

תוכלו לכבס את הנעליים בטמפ' של כ-40 מעלות בתוך ציפית של כרית, על מנת לשמור עליהן. יש לייבש אותן בצל באופן טבעי על מנת לשמור על הצורה המקורית של הנעל.


נעליים לבנות מעור

ניקוי נעליים לבנות מעור הוא בהחלט אתגר רציני יותר מנעלי ספורט או נעלי בד, אך אל דאגה, עדיין ניתן לעשות זאת בהצלחה! נתחיל מזה שעור לא אוהב מים ולכן שימוש במכונת כביסה במקרה הזה, אינו על הפרק.

קודם כל, תוכלו להיעזר במגבונים לניקוי נעלי עור, קל מאוד לנקות אותם. במידה והלכלוך עמוק יותר ואינו יורד עם מגבונים, תוכלו להיעזר במשחת נעליים לבנה איכותית. אפשרות נוספת היא להיעזר בסבון כלים או סבון ידיים, לערבב אותו עם מים ולנקות את הנעל בעדינות בעזרת מטלית מבד שספגתם בסבון ובמים.

ייבוש נעליים לבנות

חשוב תמיד לזכור כי כל סוג של נעליים, בכל צבע, אין לייבש בשמש, אלא רק בצל, ולהניח להן להתייבש למשך כמה שעות. כך שאם אתם ממהרים וברצונכם לנעול את הנעליים בקרוב, כדאי שתמצאו פיתרון אחר. עדיף להמתין בסבלנות מאשר להגביר את הסיכוי שהנעליים תיהרסנה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *