Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

כיצד לבחור נעלי נשים רחבות?

הנעליים שאנו נועלים מלוות אותנו במהלך כל היום, ואין צורך לומר עד כמה חשוב לבחור בנעל נוחה שתלווה אותך בנעימות. מלבד נעליים צרות סטנדרטיות, כיום קיימים מגוון דגמים של נעליים בשוק שמיועדים לנשים בעלי כף רגל רחבה יחסית. בחירה של נעלי נשים רחבות שמתאימות לך בדיוק תאפשר לך ליהנות מהליכה נוחה במיוחד, וחשוב שתדעי כיצד לבחור את הנעליים שישרתו אותך לאורך זמן.

נעליים רחבות לנשים: כיצד הן נבדלות מנעליים "רגילות"?

נעלי נשים רחבות מתאימות לכפות רגליים רחבות יחסית. רגליים כאלו הן לאו דווקא גדולות, אלא פשוט ארוכות מעט מהרגיל באזור שבין הבוהן לזרת. כפי שאתן יודעות, מדובר בחלק חשוב של הרגל שמשפיע במידה ניכרת על הנעליים שצריך לנעול.

כאשר נועלים נעל שאינה מתאימה לרגליים רחבות, היא לוחצת על צדי הרגל וגם על הבהונות, מה שיוצר כאבים ותחושת אי נעימות במהלך היום. כדי שזה לא יקרה, עלייך לבחור נעלי נשים רחבות ואיכותיות שיתאימו לכף הרגל שלך בדיוק.

איך את צריכה לבחור נעליים רחבות לנשים?

נעלי נשים שהן רחבות יותר מנעליים סטנדרטיות כוללות סוליה רחבה שמתאימה לכף הרגל, וזה מה שאת צריכה לשים לב אליו בעת בחירת הנעליים האלו:

  1. בצעי מדידה מדויקת של כף הרגל -כדי לבחור את הנעל הנכונה עבורך, חשוב שתדעי תחילה מה המידה שלך. מידות נעליים נחלקות באופן הבא:
    EE, 2E, F -רוחב סטנדרטי
    EEE, 3E, G – רוחב רחב
    EEEE, 4E, H – רוחב רחב במיוחד
    סופר רחב -E5, I
    המידה שלך תשפיע במידה ניכרת על הנעליים שמתאימות לך, כך שמומלץ לבדוק את הנושא בחנות נעליים מקצועית או אפילו אצל אורטופד.
  2. חשבי על המטרה של הנעליים – האם את צריכה נעליים להליכה ממושכת? או אולי נעליים גבוהות לאירועים מיוחדים? כאשר את בוחרת נעל רחבה, חשוב שהיא תהיה נוחה לך ותספק לך תמיכה כאשר את הולכת איתה. לכן, חשוב שתבחרי נעל שמתאימה למטרה שלך. כיום יש נעלי נשים רחבות למגוון מטרות, כך שאת יכולה לבחור כל נעל שתרצי שתתאים לך בדיוק – בין שמדובר בהליכה ארוכה או עמידה מעטה על הרגליים.
  3. ודאי שאת רוכשת נעליים איכותיות בלבד – שוק הנעליים כיום רווי בחנויות רבות שמציעות נעליים במגוון גדלים ודגמים. אולם, נעליים שהן זולות או לא מותאמות במיוחד לכפות רגליים רחבות לא יעשו את העבודה. נעליים צריכות לספק בראש ובראשונה תמיכה אורטופדית לגוף. חברות רבות מציעות נעליים שנראות יפה במיוחד, אך הן לא מעוצבות לפי הצרכים האורטופדיים היומיים של נשים. לכן, חשוב שלא תתפשרי על איכות ומוניטין כאשר את קונה נעליים, ותבחרי בחנויות שמשווקות נעליים עם תמיכה אורטופדית נאותה לגוף.

נעליים הן לא רק אביזר אופנה, אלא פריט לבוש חיוני שתומך בגופנו במהלך היום. אם את זקוקה לנעליים רחבות יחסית, חשוב שתבחרי נעליים שמתאימות לכפות הרגליים שלך. למרבה השמחה, יש כיום נעליים רחבות לנשים שהן גם נוחות וגם אופנתיות במיוחד, כך שאת כבר לא צריכה להתפשר על נוחות ונראות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *