Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

מגפיים שטוחות לנשים – סקירת אופנה 2020

החורף בעיצומו, וזה בדיוק הזמן לסקור מה הנעליים המובילות בחורף 2020 בישראל. רמז: שנות ה-80 עושות קמבק, מגפיים שטוחות לנשים זה בהחלט הדבר הבא. כל מה שרציתם לדעת על הטרנדים של החורף הקרוב, מבית "נעלי מורן".

מגפיים בחזרה אל שנות ה-70-80

נראה כי המגמה הבולטת בחורף הקרוב היא חזרה אל שנות ה-70-80, ובעיקר מגפיים מעל הברך, מגפיים שטוחות לנשים, ומגפי בוקרים. הצבע השחור נכנס לתרדמה, דגמים צבעוניים תופסים את מקומם בעיקר במגפיים, כמו ירוק זית למשל. נראה כי מדובר בטרנד עולמי מעבר לגבולות ישראל, ומעניין לראות כי אחת לכמה שנים, יש קמבק של סגנון מוכר וישן.

מגפיים שטוחות לנשים

מכיוון שהחורף בישראל קצר, הישראליות אוהבות לשלב פרקטיות לצד אסתטיקה, ולכן מגפיים שטוחות לנשים מסתמנות כאחד הטרנדים לחורף הקרוב. הו מתאימות גם ליום יום עם מכנסיים, גם לערב אלגנטי עם חצאית או שמלה. החורף בישראל לא קשה כמו באירופה, ולכן הביקוש למגפיים נוחות ונמוכות, גדול יותר. ישנם דגמים רבים ומגוונים של מגפיים שטוחות לנשים, וכל אחת יכולה למצוא את הדגם שמתאים לה, בצבעים מגוונים.
אחד היתרונות הבולטים של מגפיים שטוחות הוא הנוחות, והאלגנטיות. לא צריך לסבול על עקבים כאשר יוצאים לבילוי, בהחלט אפשרי ליהנות ולהיות אטרקטיבית, גם עם מגפיים שטוחות.

נעליים אקולוגיות

אחד הטרנדים לחורף הקרוב הוא בהחלט נעליים אקולוגיות, אשר עשויות מחומרים ממוחזרים. המודעות לשמירה על הסביבה הולכת וגדלה, השימוש ההולך ופחות במוצרים מעור ניכר בשוק הישראלי והעולמי, והשימוש בחומרים מתכלים נהיה פופולארי יותר. מבחינה עיצובית, מדובר בנעליים אופנתיות ביותר, ולא רבים יודעים שנעליים רבות של מותגים לא עשויות עור אלא חומרים ממוחזרים.

הבחירה לקנות נעליים אקולוגיות מביאה עימה אמרה שאנו מודעים לסביבה ובוחרים לקחת אחריות ככל יכולתנו, ולרכוש מוצרים, פריטים, וגם נעליים, אשר לא פוגעים בסביבה, ולא נעשה שימוש לרעה בסביבה, על מנת שהן תמצאנה דרכן אל כף רגלנו, בסופו של דבר.

מגפיים עם הדפסי חיות

גם השנה נוכל להמשיך וליהנות מהטרנד של הדפסי החיות בצורת הדפס עור זברה, קרוקודיל, נחש, פרה, ועוד. הטרנד הזה התחיל בחורף שעבר, תפס תאוצה ופופולאריות, יש הסבורים כי במגמה הירוקה אליה אנו מתקדמים, לא בטוח שהדפסי חיות זה הדבר, אבל בהחלט מדובר בטרנד אופנתי ומצליח.

שילוב הנעליים השטוחות עם הסטייל הכללי

מגפיים שטוחות לנשים ומגפי בוקרים בהחלט ניתנות לשילוב בהלבשה היומיומית עם שמלות, טי-שירטים ומעיל.לא בטוחה שזה יתאים עם חצאית מיני או שרוולים נפוחים, לאלו יתאימו מגפוני גרב או מגפוני שרוכים.

מגפיים ונעליים עם שרוכים מעל הקרסול, מומלצות ללבוש ערב סקסי עם שמלה. אפשר למצוא גרסה דומה בצורת הנעליים השחורות.

המגוון הרחב של נעלי מורן לחורף 2020 בעיקר מוכיח שוב ושוב, שיופי ונוחות משתלבים יחדיו בשלמות.

>> הכנסו למבחר מגפיים לנשים חורף 2020 ולמגוון נעלי נוחות לנשים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *