Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

טיפול בנעלי עור – טיפים שימושיים לשמירה על נעלי עור

יש סיבה טובה שרבים משתוקקים לנעלי עור. החומר האיכותי הוא תענוג לכף הרגל, להליכה נעימה, בעמידות מקסימלית.
העור הוא הוא כוכב העל של זירת ההנעלה – שומר על חוזק לאורך זמן גם בשחיקה גבוהה, עמיד בפני מים ושומר על הרגל יבשה ומאווררת, מתאים במיוחד למי שמחפש אלמנט של נוחות תוך כדי תנועה ותמיכה מכל הכיוונים. העור גם מהווה שכבת הגנה נהדרת מפני מגע עם חפצים חדים ומפתח צורה בהתאם לצורת כף הרגל.
אז עכשיו שאתם יודעים את כל הסודות של נעלי עור – הגיע הזמן לשמור עליהן היטב. יפות, נוחות ומריחות נעים.

יום של אוורור

היו קשובים לצרכים של נעלי העור שלכם. אם למשל, הנעליים נרטבו הן בהחלט ישרדו ובגבורה. אבל מומלץ להניח להן להתייבש במשך 24 שעות במקום מאוורר היטב, כדי שהן לא יספגו את הלחות. ספיגת לחות מובילה להתפתחותם של אורגניזמים וחיידקים היוצרים ריח רע. בכל מקרה, אל תייבשו את נעלי העור ליד מקור חום ישיר כמו רדיאטור והניחו להם להתייבש באוויר הפתוח.

לעור המצב

חשוב לשמור על נעלי העור הרחק מאבק, אבל במידה והן התאבקו והתלכלכו כדאי להעניק להן טפול VIP ולנקות באהבה. התרחקו מספוג והחליפו את השפשוף האגרסיבי במטלית רכה ולחה. אפשר להסיר פסולת דבוקה גם בעזרת מברשת נעליים בעלת שיניים רכות ולהעביר אותה על כל חלקי הנעל. אפשר לטבול את המטלית או המבקשת במעט סבון נוזלי עדין לניקוי יותר אפקטיבי. אם גיליתם כתמים על הנעל שלא יורדים במים או סבון נוזלי, תוכלו לערבב מים וחוץ בכמות שווה ולהבריש בעדינות על הנעל ולאחר מכן, לייבש היטב.

מעלימים שריטות

הבחנתם בשריטות על גבי הנעליים? דרך מצוינת להיפטר מהשריטה היא באמצעות שימוש בלק לציפורניים או בשעווה ולאחר התקשות החומר על גבי השריטה (לאחר שעברתם בעדינות ובדיוק מקסימלי על השריטה עצמה), יש לנגב את החומר עם בד רך. יש הממליצים להשתמש במיוחד בשעוות דבורים להגנה על העור ואיטום העור בפני מים, כמו גם ההתמזגות ההרמונית של שעווה זו עם עור בכל הגוונים.

נפלאות האחסון

לכל נעל עור מגיע בית חם והמקום הטוב ביותר לשמור על נעלי העור הם במעמד אחסון עשוי מעץ, במקום שירחיק את הנעל ממקור של רטיבות למניעת ספיגת לחות. כמו כן, כדאי מעת לעת להעניק לנעל שכבת הגנה באמצעות ספריי ייחודי לנעליים מעור ואם יש צורך – אפשר להשתמש גם בנוזל מיוחד לשימון הנעליים לחיזוק הברק הטבעי של העור. מומלץ לשלב בנעל גם שקיות ג'ל או שקיות נגד ריח רע כאשר היא אינה בשימוש וכך תריח נעים כל פעם שתנעלו אותה.

>>הכנסו למגוון נעלי נוחות באתר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *