Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

כפות רגליים אדומות ושורפות – סימפטומים וטיפולים

כפות רגליים אדומות ושורפות הן תופעה נפוצה, אשר יכולה לקרות בשל מגוון אפשרויות, החל מגרב לח וספוג זיעה, דרך אלרגיה או עודף משקל, וכלה במחלות ותופעות בריאותיות. באמצעות גילוי הגורמים לסימפטום של כפות רגליים שורפות, ניתן לטפל בכך ביעילות ובהצלחה רבה יותר. בואו נמנה את הגורמים ולאחר מכן את דרכי הטיפול המומלצות.

עודף משקל – עמידה ממושכת עבור אלו הסובלים מעודף משקל, תביא לעיתים קרובות לנפיחות, מתיחת יתר של רצועות בקשת והרקמות סביבה, וכאבים כתוצאה מכפות רגליים אדומות ושורפות.

גרביים – גרביים ספוגי זיעה או לחים, יכולים לגרום לתופעות הללו.
נעליים – שימוש בנעליים הדוקות, במיוחד אם מדובר בעמידה ממושכת, יכול לגרום לכפות רגליים כואבות.

בעיות במחזור הדם – בעיות במחזור הדם עשויות לגרום ביון היתר לכאבים בכפות הרגליים.

סכרת – חולי הסכרת רגישים יותר בכפות הרגליים ויכולים לחוש צריבות, עקצוצים ותחושת שריפה בכפות הרגליים.
חוסר בויטמינים – מחסור בויטמין B יכול להביא לתחושה של כאבים ושריפה בכף הרגל.

אלרגיות – רגישות או אלרגיה לסיבי הגרב, או חומרים אחרים מהם מיוצר הגרב, בהחלט עשויים להביא לכאבי רגליים ולתחושת שריפה של כף הרגל.

כוויות קור – אם חושפים את כפות הרגליים לטמפ' קרה מאוד ולפרק זמן ארוך, כוויית הקור יכולה בהחלט להביא לכאבים, עקצוצים, צריבות ודקירות.
שימוש באלכוהול בצריכה מוגזמת – שתיית אלכוהול באופן מוגזם, גורמת להרחבת כלי הדם בגוף, זרימת הדם עולה, ועשויה לגרום לתחושות כאב, ושריפה של כפות הרגליים והרגליים.

כיצד יש לטפל בכפות רגליים אדומות ושורפות?

הרבה מהסימפטומים שהזכרנו כאן כוללים בתוכם גם את הפתרון: חיזוק ויטמינים, בדיקת אלרגיות, וכמובן בדיקות רפואיות רלוונטיות. מעבר לפתרונות הידועים מראש, הנה מספר רעיונות חשובים נוספים:

פנייה לרופא משפחה – ראשית, אם אחד הסימפטומים הללו הופיע אצלכם, אנו ממליצים לקבוע תור לרופא המשפחה שלכם, אשר יידע להפנות אתכם לאיש המקצוע המתאים. זה יכול להיות אורתופד, כירורג, או איש מקצוע אחר.

גרביים דקים – מאפשרים חופש פעולה רב יותר, רלוונטי במקרה של נעליים מהודקות.

פיזיותרפיה – באמצעות טיפולי פיזיותרפיה, ניתן להקל מאוד על הבעיה, ולהפחית את הלחץ המקומי על עצב מסוים. כמובן שהדרך לאיבחון מתחילה גם כן ברופא משפחה.

 תשומת לב לנעליים – שאלו את עצמכם ואת עצמכן, באיזו מידה אתם מתפשרים על נוחות הנעליים אותן אתם נועלים, ביחד למראה של הנעל? אם אתם מתפשרים מאוד, זו בהחלט יכולה להיות תשובה לשאלה מדוע כפות הרגליים שלכם אדומות ושורפות. אין צורך להתפשר, ובטח שלא לשלם על כך בבריאותכם. באפשרותכם לנעול נעליים נוחות, איכותיות, ברמה גבוהה, ולא פחות חשוב מכך – יפות, אלגנטיות, קלאסיות, מה שתבחרו. החיצוני לא בא על חשבון הפנימי! אל תתפשרו בנוע לכפות הרגליים שלכם, ביחרו נעליים אשר מותאמות באופן הנוח ביותר לכפות הרגליים שלכם, ואשר ניראות בעיניכם הכי טוב!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *