Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

ריח רע בנעליים – ממה זה נגרם ואיך מונעים

הנעליים הן החברות הכי טובות שלנו, פרנטריות נאמנות, שמלוות אותנו בנוחות בכל צעד ולכל מקום שנלך. אבל עם הזמן ובאופן טבעי, הרגליים מזיעות בנעל והתוצאה היא ריח רע בנעליים, במיוחד לאחר פעילות ספורטיבית ונעילה מתמשכת. אולי לא ידעתם, אבל כפות הרגליים שלך מכילות 250,000 בלוטות זיעה שעובדות במרץ, מזיעות ומהוות קרקע פורייה לחיידקים.
הבשורות הטובות הן שלא צריך להחליף בזוג חדש ואפשר בהחלט לטפל בנעל וליהנות ממנה עוד זמן רב – מאווררת וריחנית. מה עושים?

טיפים לטיפול בריח רע בנעליים בקלי קלות

ייבוש שעושה הבדל

אז התחשק לכם ללכת לטייל עם הנעליים, לטבול באגמים, נהרות או נחלים ועכשיו הנעל רטובה ומריחה בהתאם. רטיבות עשויה למשוך חיידקים שגורמים לניחוחות לא נעימים כלל ולכן, חשוב תמיד לייבש היטב את הנעל על מנת להיפטר מהריח. ניתן לעשות זאת ישירות תחת קרני השמש או אפילו לארוז את הזוג בשקית סגורה ולהכניס להקפאה (כן, כן) לצורך הכחדת החיידקים.

איך תפוז וסודה לשתייה קשורים לנעל?

לא חייבים מיד לרסס את הנעל בכל מני תרסיסי ריח למיניהם, אפשר ללכת על השיטות של סבתא למניעת היווצרות ריח רע מהנעל. כך למשל, סודה לשתייה יכולה לסייע בכמות הגונה של אבקה וספיגתה של האבקה במשך לילה שלם. אפילו קליפת תפוז ובכלל קליפות של פירות הדר יכולות לסייע במשימה. אגב, גם סבון מוצק בתוך הנעל יכול לעשות את העבודה לא רע בכלל.  כנ"ל קורנפלור, תה שחור וטיפות שמן עץ התה. אלה, גם אם לא ינטרלו את הריח הרע יפיצו ניחוחות נעימים חדשים שיחפו על הריחות הלא נעימים מהנעליים.

אלכוהול ולא כפי שחשבתם

אחת מפעולות החיטוי הנפוצות לטיהור הנעליים מבוססת על שימוש באמצעות אלכוהול. שפשוף באלכוהול יכול לסייע בהסרת החיידקים שנדבקו לנעל ואחראים לריח.

רפידות חדשות

אל תמהרו להחליף זוג ישן בחדש (למרות שתמיד כיף לשדרג את קולקציית ההנעלה, בכל עונה ובכל עת). אפשר פשוט להחליף רפידות בתוך הנעל לרפידות חדשות, אווריריות ונושמות, היפואלרגניות שמנדפות זיעה וכך מנדפות גם ריחות רעים. יש רפידות נשלפות מ-100% ג'ל לטקס טבעי רוק בעלות בטנת עור נעימה לתחושה מלטפת לכף הרגל, ששומרות על עובי הודות לאפקט הזיכרון ובכל מקרה – יש לברר התאמה של הרפידה לגבר, לאישה ולסוג הנעליים והמידה המבוקשת. מומלץ לעבור גם לגרביים מאווררות מבד נושם לספיגה מקסימלית של הלחות.

זהירות, מקלחת לנעל

כמונו גם הנעליים זקוקות מעת לשטיפה, אבל חשוב מאוד לנקות או לרחוץ את הנעל לפי הוראות היצרן המדויקות כי כל נעל זקוקה לסוג אחר של ניקון ויש תכשירי ניקוי שעשויים ליצור נזק בלתי הפיך. בררו היטב איך לנקות את הנעל כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר.

>>הכנסו למגוון נעלי נוחות באתר

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *