Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

אילו נעליים מתאימות לכל עונה?

סתיו, חורף, אביב, קיץ – כל עונה מביאה איתה אופנה חדשה בהתאם למזג האוויר ולטרנדים המתחלפים. אחת מעצות האופנה החשובות ביותר היא להתחיל מלמטה למעלה, כלומר מהנעליים, ואז להתאים את שאר הביגוד למה שעולה על כפות רגלייך. אז, כדי שתהיי מוכנה לכל עונה, קבלי את מדריך הנעליים העונתי שיעזור לך במשימה.

נעליים לסתיו: כך תתכונני לקרירות הסתווית

נכון, הסתיו בישראל הוא לא בדיוק כמו באזורים אחרים בעולם… עם טמפרטורות שמדגדגות את ה-30 מעלות מהצד השלילי, חשוב שיהיו לך נעליים שיהיו לך נוחות וגם מאווררות. בעונת הסתיו כדאי להצטייד בסניקרס קלילות (ולבנות!) שמתאימות לג'ינסים, שמלות, חצאיות, ובערך כל בגד אחר בארון שלך. בעונת המעבר הזאת כדאי גם שיהיו לך מגפונים קלילים ונעליים פתוחות, לפחות בבהונות, כדי שתוכלי ללכת בלי שיהיה לך חם או קר מדי.

נעליים לחורף: הכיני רגלייך לגשם

הסתיו הוא יחסית יציב בישראל, אבל החורף יכול להיות הפכפך במיוחד. הגשמים בעונה הזו סוערים, אז עדיף שתכניסי את הסניקרס לארון בינתיים. במקום זה, הצטיידי במגפיים שמגיעים עד הקרסוליים ואפילו גבוה יותר, שיאפשרו לך לדלג בין השלוליות שכולנו אוהבים וגם שונאים בחורף. לימים קלילים יותר, בחרי במגפונים נמוכים שתוכלי לצוות לכל אאוטפיט, ותיהני מפריטים טרנדיים שלעולם לא יוצאים מהאופנה. כדי לשדרג את הלוק שלך אפילו יותר, בחרי מגפיים ומגפונים עם עקב נמוך או גבוה שיקלו על דילוג השלוליות שלך וגם יגרמו לך להיראות נפלא.

נעליים לאביב: שחררי את הרגליים לעונה הפורחת של השנה

אביב היא עונת מעבר קסומה ורומנטית במיוחד; הכל מלבלב מסביב, יש ניחוח של פרחים באוויר, והגשם כמעט שנעלם לגמרי. האביב משלב בתוכו קצת מכל עונה, אז חשוב לגוון את הנעליים שלך בחודשים הללו. זוכרת את הסניקרס שהכנסת לארון? הוציאי אותם באביב וצוותי עם שמלות אביביות ללוק המושלם. בגלל שעדיין יש גשמים באביב הישראלי, השאירי גם מגפון או שניים בחוץ שישרתו אותם בימים שהגשם מחליט להפתיע. לקראת מאי כבר מתחיל להיום חם, מאוד, אז הצטיידי בסנדלים שטוחים ונעלי בובה/בלרינה ונוחים שיהיו נעימים במיוחד בתקופה הזו.

נעליים לקיץ: עונת הרחצה והנעליים הפתוחות

אין צורך לומר שעונת הקיץ בישראל היא חמה, לחה, ממושכת וגם מצמיאה. לכן, זה לא מומלץ לחנוק את הרגליים בתקופה המיוזעת הזו. במקום הנעליים הסגורות של העונות הקודמות, הצטיידי בסנדלים ונעלי סליפ-און שילוו אותך בכל הקיץ. סנדלי אצבע ונעלי מיולס הם חובה בעונת הקיץ, והם מתאימים כמעט לכל תלבושת. אם את צריכה לשדרג את ההופעה, בחרי בסנדלים עם עקב או נעלי לואפרס ללא שרוכים שהם חובה בכל ארון. וגם – את לא יכולה לטעות עם נעלי בובה קלילות שאפשר לנעול בלי גרביים וגם בלי לסבול מהחום הקיצי.

בין שאת הולכת איתן כל היום או פשוט ליציאה – נעליים הן חלק חשוב מהמלתחה שלך. כל עונה מביאה איתה מזג אוויר שונה, וכדי שתמיד תרגישי בנוח עם העונות המשתנות, נעלי את הנעליים המתאימות ביותר לכל עונה ולכל תלבושת.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *