Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

משלוחים והחלפה ראשונה חינם - עקב המצב משלוחים יגיעו עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע חיוב העסקה.

Language
Currency

רכישת נעליים אונליין – 5 טיפים למתחילים

למה לדחות את התשוקה לנעליים חדשות שאפשר להזמין אותן אונליין מכל מקום ובכל זמן? היום קל יותר מתמיד להתחדש בזוג נעליים או כמה זוגות חדשים שיצטרפו לאוסף העונתי.

נעלי נוחות מסוגננות בשלל עיצובים לחורף או לקיץ, לתקופת המעבר, שילוו אתכם בנאמנות. איך רוכשים נעליים באינטרנט? המדריך המלא צעד אחר צעד בדרך לקנייה מקוונת של נעליים. מהאתר ועד לארון.

לחפש במקום הנכון

בשלב הראשון כדאי לבחור אתר מאובטח ואמין שמציע רכישת נעליים נוחה וידידותית למשתמש. כולל קטלוג וירטואלי מקיף עם כל הדגמים, אינפורמציה חיונית אודות כל דגם וכמובן תמונה להתרשמות כללית. שימו לב למנוע החיפוש הפנימי של האתר ותוכלו לאתר בקלות דגם ספציפי או לחפש על פי פרמטרים שיעזרו לכם להגיע לנעל החלומות כמו למשל, סוג הנעל (מוקסין, כפכפים, עקבים וכולי), המידה, הצבע ואפילו טווח המחירים ולקבל הצעות אטרקטיביות לנעליים שיתאימו בדיוק לכם.

ההתאמה למידה קובעת

התאמת הנעל לכף הרגל עשויה להשתנות מדגם לדגם, יש למשל, נעליים רחבות שנוחות יותר למי שניחן בכפות רגליים רחבות בעוד צרות יתאימו לבעלי כף רגל צרה. כדאי לקחת בחשבון שיקולים אלה וכמובן המידה הנכונה. על מנת לוודא שאכן קניתם נעליים אונליין במידה הנכונה, תוכלו להיעזר בטבלת המידות הכוללת את מידות הנעליים בסנטימטרים ובאינצ'ים וכן מידות מקבילות זו לזו ב-UK, US ו-EUR כך שאם ידועה לכם המידה ב-US תוכלו להשוות אותה ליתר ביטחון למידה מקבילה ב-UK ולוודא שזו אכן המידה. בכל מקרה, כאשר מזמינים מאתר מוביל של רשת הנעלה בפריסה ארצית קיימים תנאים להחזרה והחלפה ברורים וידועים מראש.

אל תפספסו את הפרטים החשובים

קראו היטב מה כתוב על כל נעל, כי לא תמיד אפשר לנחש רק על פי התמונה מאיזה חומר היא עשויה או פרטים קטנים שעושים הבדל גדול, כמו למשל, שהנעל בעלת תפרים פנימיים רכים המונעים גירויים בעור או למשל, שהנעל כוללת רפידה נשלפת עשויה מלטקס עבה עם זיכרון שמאפשר לה לחזור למצבה הקודם, סוליה בולמת זעזועים ועוד פיצ'רים שחשובים מאוד להחלטה באיזה נעל לבחור. כנ"ל לגבי גובה העקב שגם הוא משחק תפקיד קריטי עבור רבים מאיתנו.

לבדוק את כל התנאים

בקניית נעליים באינטרנט יש לקחת בחשבון את תנאי ההחזרות וההחלפות ליתר ביטחון אם תגלו שטעיתם במידה או אתם מעדיפים נעל מסוג אחר. תנאים אלה כתובים באתר ובכפוף לחוק הגנת הצרכן, ניתן להחליף את המוצר תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר ולקבל את הכסף בחזרה כך ששווה בהחלט לנסות לקנות נעליים באינטרנט כי ברוב המקרים הן יהיו בדיוק מה שרציתם.

מתי הנעל תגיע אליכם?

חלק בלתי נפרד מביצוע ההזמנה קשור לסוג המשלוח. היופי הוא שתוכלו לקבל את המשלוח עד לבית או למשרד או כל מקום שתבחרו. אבל יש כמובן לקחת בחשבון את 3 ימי העסקים (למשל, היא לא תגיע עד לאירוע בערב).

אז למה אתם מחכים? מזמינים נעליים אונליין ונהנים ממגוון היתרונות.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *